PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

240 tysięcy kary za reklamę wprowadzającą w błąd

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2009 12:07

Reklama napoju Veroni Mineral Fit wprowadziła konsumentów w błąd - uznała prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma Zbyszko Company próbowała przekonać klientów, że produkty innych producentów są szkodliwe dla ich zdrowia.


W reklamie była zawarta sugestia, że za wyjątkiem reklamowanego napoju wszystkie inne aromatyzowane napoje mogą zawierać szkodliwe dla zdrowia konserwanty. Zgodnie z opinią Instytutu Żywności i Żywienia konserwanty, które zostały wymienione w reklamie są stosowane powszechnie i nie są szkodliwe dla zdrowia. Dlatego Urząd nałożył na firmę karę w wysokości 240 tysięcy złotych.

Firma Zbyszko Company może odwołać się od kary do sądu ochrony konkurencji i konsumentów.
Urząd jednocześnie przypomina konsumentom, że jeżeli zostali wprowadzeni w błąd, to mogą skorzystać z pomocy na przykład rzecznika konsumentów. Bezpłatne porady udzielane są także pod numerem telefony 0 800 800 008.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane