3-proc. spadek sprzedaży napojów bezalkoholowych

Autor: ISB 8 lutego 2012 09:14

3-proc. spadek sprzedaży napojów bezalkoholowych

Sprzedaż napojów bezalkoholowych w Polsce spadła o ponad 3% do 5,67 mld l w 2011 r., wynika z danych firmy analitycznej Nielsen, podanych przez "Rzeczpospolitą".

W tym czasie spadła zarówno sprzedaż wody do 2,54 mld l, jak i napojów gazowanych do 1,70 mld l, podaje gazeta.

"Rz" podaje, że obok spadku wolumenu, w 2011 roku spadła też sprzedaż wartościowo - do 11,17 mld zł z 11,32 mld zł w 2010 roku. (ISB

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane