86 proc. Polaków nie planuje zakupów związanych z Euro 2012

Autor: onboard/www.dlahandlu.pl 22 lutego 2012 11:14

86 proc. Polaków nie planuje zakupów związanych z Euro 2012

Zdecydowana większość Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych z Euro 2012 (86 proc.) - wynika z badania On Board PR i Homo Homini.

Ci z badanych, którzy pozytywnie odpowiedzieli na pytanie, o to, czy planują dodatkowe zakupy związane z ME, przede wszystkim wyposażą się w odzież (29 proc.) i artykuły spożywcze takie jak piwo, chipsy (25 proc.) oraz gadżety kibica takie jak breloki czy maskotka Euro 2012 (14 proc.).

Jak wynika z badania On Board PR i Homo Homini Polaków do zakupów nie przekonuje również fakt, że dana firma lub marka sponsoruje polską reprezentację piłkarską. Dla 78 proc. nie jest to czynnik, który by w znaczący sposób przesądzał o dokonaniu zakupu. Polacy również nie czują, aby poprzez zakup danego produktu wspierali drużynę narodową. Natomiast jedynie niewiele ponad 1/5 twierdzi, że logo sponsora reprezentacji umieszczone na produktach ma wpływ na ich decyzję zakupową

Cztaj także: Reprezentacja Polski w piłce nożnej kojarzy nam się z markami Biedronka oraz Nike

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane