PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ahmad Tea: Jakość herbaty ważniejsza niż cena

www.portalspozywczy.pl 10 listopada 2016 12:29

– Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia smaku z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi Ewa Spychała, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., dystrybutora herbaty Ahmad Tea.

REKLAMA

Zdaniem Ewy Spychały, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., konsumenci są coraz bardziej świadomi w temacie produktów żywnościowych. Dotyczy to także rynku herbaty. – Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia ich smaku, z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi.

Chociaż w ostatnim czasie widać spadek znaczenia herbaty czarnej na rzecz herbaty zielonej, to marka Ahmad Tea nie widzi w tym zagrożenia dla tego segmentu: – Polscy konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowości i lubią eksperymentować, jednak podstawowe nawyki zakupowe i preferencje pozostają bez zmian. Nadal podstawowym zakupem jest herbata czarna, co ma odzwierciedlenie w udziałach rynkowych. Herbatę czarną konsumenci preferują już od lat, dlatego pomimo spadków, jest na nią cały czas największe zapotrzebowanie. Najczęściej kupowaną i najbardziej rozpoznawalną mieszanką z naszej oferty od lat pozostaje właśnie herbata czarna, a dokładnie English Tea No. 1. (opakowanie 100 torebek) – twierdzi Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o.

Więcej na portalspozywczy.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA