Alma będzie rozwijać sprzedaż internetową

Autor: PAP 16 listopada 2009 09:21

Firma liczy, że sprzedaż w tym kanale dystrybucji wzrośnie dwukrotnie i w 2010 roku przekroczy 30 mln zł. Jednocześnie Alma Market zdecydowała ograniczyć otwieranie nowych delikatesów w 2010 roku do 2 nowych placówek - podał PAP.

Grupa Alma Market ma po trzech kwartałach tego roku 719,6 mln zł skonsolidowanych przychodów, 25,9 mln zł straty operacyjnej i 34,1 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej.

W analogicznym okresie 2008 roku grupa miała 614,2 mln zł przychodów, 24,06 mln zł zysku operacyjnego i 16,7 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane