Alma Market chce podwoić obroty ze sprzedaży on-line

Autor: portalspozywczy.pl 22 stycznia 2010 09:46

- Sprzedaż internetowa jest bardzo perspektywiczna, liczymy że w kolejnych latach obroty z tej sprzedaży będą intensywnie rosnąć. Na razie Polacy jeszcze bardzo mało zamawiają produktów przez internet w porównaniu z krajami zachodniej Europy, więc mamy na tym polu dużo do zrobienia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jerzy Mazgaj, prezes Almy Market.

W 2009 r. internetowe sklepy Almy Market wygenerowały 16 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 6 mln zł w 2008 r. - W tym roku liczymy na 33 mln zł obrotów, spodziewamy się, że w kolejnych latach ta sprzedaż będzie intensywnie rosła - mówi Jerzy Mazgaj.
Alma Market prowadzi sprzedaż internetową już w kilku lokalizacjach w Warszawie i Krakowie a także Katowicach i Trójmieście. W tym roku Alma wirtualną sprzedaż uruchomi także w Poznaniu, Nowym Targu, Lublinie i Bydgoszczy. - Trzeba przyznać, że Poznań jest dla nas najtrudniejszym rynkiem, ze względu obecnego tam Piotra i Pawła - mówi Jerzy Mazgaj.
Największą konkurencją dla Almy on-line w Warszawie są internetowe sklepy Piotra i Pawła, E.Leclerca i Freshmarketu i Frisco.
Poza tym w przyszłym roku Alma Market zamierza uruchomić centralny magazyn internetowy w Warszawie. - Brak takiego magazynu powoduje obniżenie jakości obsługi. Dlatego w przyszłym roku planujemy wydzierżawić taki lokal, dzięki temu będziemy mogli szybciej dostarczać produkty klientom  - mówi Jerzy Mazgaj.

- W lutym uruchomimy sprzedaż wysyłkową z biurem we Wrocławiu, dzięki czemu nasze produkty będzie można kupić w całej Polsce - mówi Jerzy Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane