Alma Market zwalnia tempo rozwoju sieci sklepów

Autor: portalspożywczy.pl 22 października 2009 09:37

Giełdowa spółka zarządzająca ogólnopolską siecią delikatesów, która w ciągu niespełna trzech lat uruchomiła 23 sklepy, planuje nieco zwolnić tempo rozwoju. W 2009 r. Alma Market otworzyła sześć nowych sklepów.

- Bardzo dokładnie analizujemy każdą nową lokalizację dla nowootwieranych sklepów. Chcemy być obecni wyłącznie w najlepszych miejscach handlowych w największych miastach - mówi Ivo Makówka, dyrektor Public Relations w Alma Market.

Na razie nie wiadomo ile sklepów Alma Market uruchomi w 2010 r., jednak przybędzie ich mniej niż w tym roku, kiedy przybyło sześć placówek. Uruchomienie każdego sklepu delikatesów to inwestycja kilku milionów złotych. - W tym roku wydaliśmy na inwestycje kilkadziesiąt milionów złotych. Nowe sklepy stają się rentowne w zależności od lokalizacji, wielkości nierzadko już w pierwszym miesiącu, jednak najczęściej zajmuje to co najmniej 1 rok - mówi Ivo Makówka.
Ivo Makówka zapewnił, że spółka planuje skoncentrować się na dalszym rozwoju sieci delikatesów w Polsce. - Weryfikowaliśmy możliwości otwarcia delikatesów m.in. w Berlinie, jednak doszliśmy do wniosku, że polski rynek jest nadal dla nas najbardziej perspektywiczny, zwłaszcza w największych aglomeracjach istnieje zapotrzebowanie na nasz koncept sklepu. Dlatego zawiesiliśmy plany ekspansji zagranicznej i stawiamy na rozwój sieci sklepów w Polsce - mówi Ivo Makówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane