PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ambra: Potencjał konsumpcji cydru w Polsce większy niż wina

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2013 12:54

Rynek cydru w Polsce ma duże szanse rozwoju, a potencjał konsumpcji cydru jest większy niż wina - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Robert Ogór, prezes producenta win Ambra. W Polsce jest potencjał sprzedaży co najmniej kilku milionów litrów cydru.

- Rynek cydru w Polsce ma dużą szansę rozwoju i już w ostatnich 2-3 latach ożywił się. Pojawiły się produkty najczęściej importowane przez sieci handlowe z różnych rynków, gdzie cydr jest dużą kategorią - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ogór.

- W szczególności w Wielkiej Brytanii, jak również w USA ten rynek rośnie i przybiera na wadze w porównaniu do innych kategorii, chociaż jest zdecydowanie mniejszy niż wina gronowego, ale nie jest już zupełnie niszowy. Również na rynku francuskim produkuje się i pije bardzo dużo cydru - dodaje.

Jego zdaniem w Polsce jest potencjał na co najmniej kilka milionów litrów sprzedaży cydru.

- Myślę, że w Polsce jest potencjał na co najmniej kilka milionów litrów sprzedaży tego produktu, gdyż w oparciu o przeprowadzone badania konsumenckie cydr ma jedną ważną zaletę konsumencką - jest produktem, który sytuuje się pomiędzy piwem, a winem - powiedział Ogór

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane