PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ambra: Udział dyskontów w rynku wina zbliża się do poziomu nasycenia

Autor: www.dlahandlu.pl 13 marca 2014 14:32

Udział dyskontów w rynku wina osiągnął 40 proc. i w naszej ocenie zbliża się do poziomu nasycenia. Pokazuje to spadek dynamiki wzrostu dyskontów w ostatnim roku. Współpraca naszej grupy z dyskontami opiera się na zasadzie dobrej rentowności - ocenia zarząd spółki Ambra SA podczas czatu inwestorskiego zorganizowanego przez SII.

Grupa Ambra dostarcza 20 proc. wszystkich win konsumowanych w Polsce i jest liderem w każdym segmencie rynku i kanale dystrybucji. Najwyższe udziały posiadamy w rynku win musujących i wermutów, ale również co 5 butelka wina stołowego pochodzi od nas - dodaje zarząd firmy.

Na pytanie: Czy okolicznościowe promocje w sklepach faktycznie wpływają na zwiększony wolumen sprzedaży ? Jakiego rządu obniżki % są akceptowalne przez spółkę? Zarząd Grupy Ambra odpowiedział: Wpływ promocji cenowych na wolumen sprzedaży jest - jak we wszystkich branżach spożywczych - wysoki. Udział sprzedaży promocyjnej, jak i głębokość udzielonych rabatów jest przedmiotem ścisłego zarzadząnia, a marża wynikowa zysku brutto ze sprzedaży od całych przychodów jest efektem tego zarządzania.

Grupa Ambra jest czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest obecna na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Około 80 proc. przychodów realizowanych jest w Polsce.
Do marek Grupy Ambra należą takie marki jak Dorato, Cin&Cin, El Sol, Fresco, Pliska czy Piccolo. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane