Analitycy: Trudne czasy dla branży tytoniowej oraz rynku napojów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 1 czerwca 2012 09:45

Dla branży artykułów szybkozbywalnych (FMCG) nadchodzą trudne czasy. Czarne chmury gromadzą się szczególnie ad takimi branżami, jak napoje, szczególnie alkohole, czy suplementy diety. W perspektywie długoterminowej dobrze poradzi sobie branża tytoniowa - wynika z raportu Banku Pekao, na który powołuje się Dziennik Gazeta Prawna.

Jak podaje DGP, analitycy oceniają, że rynek napojów jest bardzo nasycony. Aż 75 proc. asortymentu w tym segmencie stanowią alkohole, głównie piwo. Szansą na odbicie segmentu piwnego jest zaoferowanie produktów luksusowych, na które można nakładać wysokie marże.

Z kolei w segmencie suplementów diety głównymi konsumentami są ludzie młodzi, których przestaje być stać na drogie odżywki, ze względu na pogarszającą się sytuację na rynku pracy - czytamy w DGP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane