REKLAMA
REKLAMA

Biedronka nie chciała sprzedawać Oleju Kujawskiego

Autor: Puls Biznesu 31 sierpnia 2009 11:37

Biedronka nie chciała sprzedawać Oleju Kujawskiego

Przychody Kruszwicy spadły z 1,01 mld zł do 0,99 mld zł. Zysk operacyjny zmniejszył się ze 113,8 mln zł do 103,8 mln zł, a zysk netto - z 79,8 mln zł do 74,3 mln zł.Zarząd wyjaśnia w raporcie, że wpływ na poziom sprzedaży w pierwszym półroczu miała m.in. poważna awaria tostera w dziale olejarni w Kruszwicy -podał Puls Biznesu.

REKLAMA

W efekcie wydział zmuszony był przerwać produkcję oleju surowego na miesiąc. Przerwa w produkcji spowodowała ograniczenie wolumenu sprzedaży olejów luzem, szacowanego na 15 tys. ton.

 


Gorsze wyniki wiązane są z zaprzestaniem sprzedaży Oleju Kujawskiego, flagowego produktu Kruszwicy, w sieci sklepów Biedronka. To rezultat „braku możliwości osiągnięcia porozumienia co do przyszłych warunków handlowych". W lipcu strony doszły jednak do porozumienia i spółka wznowiła dostawy do sieci.
Zarząd podkreśla też z dumą, że istotnie, bo aż o 16 proc., zmniejszył koszty ogólnego zarządu. Spadek wynika głównie z niższych kosztów reklamy i promocji, co jest wynikiem konsolidacji działań połączonych spółek ZT „Kruszwica" i ZPT w Warszawie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA