REKLAMA
REKLAMA

Bracia Koral: Trend na sezonowość lodów ulega spłaszczeniu

www.portalspozywczy.pl 13 października 2016 10:10

- Miniony sezon, zarówno pod względem rozwoju produktu, jak i osiąganych wyników sprzedażowych, był zdecydowanie rekordowym okresem w stosunkowo krótkiej, bo trzyletniej, historii marki Bracia Koral - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

REKLAMA

Jak mówi Mariusz Jurek, mimo relatywnie gorszych warunków atmosferycznych w porównaniu z sezonem 2015, szczególnie w drugiej połowie wakacji, marce Bracia Koral udało się przekroczyć zakładane na ten rok wyniki.

- Aktualnie nasze lody familijne i impulsowe dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Dynamiczny rozwój nastąpił także w segmencie HoReCa. Największą popularnością cieszą się lody familijne dostępne obecnie w dziewięciu smakach i pojemnościach 450 i 900 ml. Konsumenci coraz częściej sięgają także po rożki i lody na patyku - dodał.

Spożycie lodów w Polsce kształtuje się na poziomie 4 litrów na mieszkańca. To trzy razy mniej niż w mroźnej Szwecji, a 5 razy mniej niż w USA. Jak zauważa dyrektor generalny PPL Koral, z roku na rok trend na sezonowość lodów ulega spłaszczeniu.

- W kanale nowoczesnym lody dostępne są przez 12 miesięcy. To właśnie w sieciach handlowych konsumenci najczęściej kupują nasze produkty w okresie jesienno-zimowym. Poza sezonem szczególną popularnością cieszą się lody familijne, które stanowią doskonałą bazę do przygotowywanych na różnorodne okazje deserów. Coraz więcej osób decyduje się także na wykorzystywanie lodów jako składników przygotowywanych słodkości i dań. Niezwykle modny stał się także foodpairing, a lody doskonale dopełniają smak wielu potraw - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA