Branża spirytusowa powinna wykorzystać zjawisko patriotyzmu ekonomicznego

www.portalspozywczy.pl 14 lipca 2016 10:30

- Polacy zaczynają rozumieć, że w także zakresie produkcji alkoholi mocnych w niczym nie ustępujemy innym krajom i konsumowanie alkoholi polskich nie jest niczym negatywnym - mówił Jan Krzysztof Ardanowski, wiceprzewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi podczas III Kongresu Branży Spirytusowej.

Zdaniem Jana Krzysztofa Ardanowskiego patriotyzm gospodarczy, który pojawia się na rynku wewnętrznym należy cenić i branża spirytusowa powinna go zdecydowanie wykorzystywać.

- Trzeba zrobić większy użytek z oznaczeń geograficznych, np. Polskiej Wódki. Pytanie brzmi jak te oznaczenia są obecnie wykorzystywane i co można jeszcze zmienić, aby definicja Polskiej Wódki pozwoliła na zwiększenie promocji produktów, które są w stanie tę definicję zrealizować - dodał.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane