Candia przekonuje mamy do modyfikowanego mleka

Autor: wirtualnemedia.pl 26 maja 2010 09:15

Candia przekonuje mamy do modyfikowanego mleka

Startująca właśnie kampania reklamowa płynnego mleka modyfikowanego dla niemowląt Mamo, rosnę! 2 podkreśla, że jest ono alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku - przekonuje serwis wirtualnemedia.pl.


Akcja obejmuje internet (specjalne serwisy mamorosne.pl i uskrzydlone.pl, mailing, artykuły sponsorowane, nośniki odsłonowe), prasę (czasopisma parentingowe i kobiece) oraz działania BTL (uczestnictwo w targach parentingowych, sampling wśród pediatrów i w żłobkach).
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane