Carrefour chce być postrzegany jako tani

Autor: onet.pl/portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2009 13:35

Carrefour ponosi duże nakłady na promocje cenowe i wprowadziła nową linię tanich produktów, by zmienić swój wizerunek drogiej sieci handlowej i zwiększyć konkurencyjność.

Grupa ujawniła plan osiągnięcia do 2012 roku oszczędności na poziomie 4,5 miliarda euro poprzez obniżenie kosztów operacyjnych, poprawę warunków dostaw i ograniczenie czasu trzymania zapasów - wszystko to by zwiększyć zyski.  

Grupa planuje zainwestować 600 milionów euro w promocje i zwiększyć udział w rynku. Oszczędności na kosztach operacyjnych maja w tym roku wynieść przynajmniej 500 milionów euro. Wydatki kapitałowe zostały ograniczone do 2,5 miliarda euro.
Firma miała w pierwszych sześciu miesiącach tego roku 58 milionów euro straty netto wobec 744 milionów zysku rok wcześniej, dodał Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane