Carrefour stawia na niskie ceny

Autor: Dziennik 1 lipca 2009 09:25

Lars Olofsson, prezes Grupy Carrefour, przedstawił inwestorom pierwszy raport dotyczący postępów firmy w sferze zmiany swojego cenowego wizerunku. Carrefour chce mieć reputację taniego miejsca do robienia zakupów - czytamy w Dzienniku.

W kwietniu sieć poinformowała o pierwszym kwartalnym spadku sprzedaży od sześciu lat. Ceny to nie jedyny problem firmy. Jego przyszłość wydaje się zagrożona przez podejście polegające na sprzedawaniu wszystkiego, od sprzętu gospodarstwa domowego przez artykuły spożywcze. Obecnie konsumenci są mało zainteresowani jeżdżeniem za miasto po wielkie zakupy spożywcze. Jednocześnie ich potrzeby pozażywnościowe są w dużej mierze przez specjalistyczne sieci sprzedaży. Dlatego prezes wprowadza zmiany, na razie w sklepie we francuskim Auteuil. Większość oferty pozażywnościowej zostało zredukowane o 40 proc., podwoiła się za to sprzedaż kosmetyków i perfum. Odnowiony sklep sprzedaje też o 20 proc. więcej produktów, w tym wiele organicznych. Sieć zmieniła również swoje banery promocyjne, by podkreślić niskie ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane