CEDC chce mieć połowę udziałów w rynku wódki

www.portalspozywczy.pl 14 lipca 2016 16:44

CEDC, który nieco ponad rok temu przejął pałeczkę lidera na rynku wódki w Polsce, teraz ma ambicję zwiększyć w nim udziały do 50 proc. do końca 2018 roku. Dzięki temu całkiem zdystansuje swoich największych rywali, czyli Stock Spirits i Marie Brizard.

Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC mówi, że na koniec maja 2016 roku koncern miał 42,5 proc. udziału w rynku wódki w Polsce pod względem wolumenu, podczas gdy Stock Spirits 24,2 proc., Marie Brizard Wine&Spirits 15,6 proc., a grupa Pernod Ricard  5,3 proc.

- Mamy ambicję, aby w ciągu następnych dwóch lat, czyli do końca 2018 roku, osiągnąć 50 proc. udziału w całym rynku wódki w Polsce. Będziemy dalej rozwijać nasze flagowe marki takie jak  Żubrówka, Soplica i Żytniówka - mówi Monzer Elabrashy.

- W tym roku na inwestycje w naszą fabrykę w Obornikach wydamy ok. 17 mln zł w zwiększenie wydajności produkcyjnej m.in. w linię produkcyjną dla małych opakowań Soplicy, a w Polmosie Białystok ok. 19 mln zł m.in. na nową linię dla Żubrówki Białej. Łączne inwestycje w zwiększenie możliwości produkcyjnych w latach 2016-2017 wyniosą ponad 52 mln złotych – dodaje.

Mówi też, że CEDC na koniec maja 2016 roku miał 42,6 proc. udziału w segmencie wódek czystych (Stock Spirits 18,6 proc., a Marie Brizard 18,7 proc.) oraz 41,9 proc. w segmencie wódek smakowych (Stock Spirits 43,3 proc., a Marie Brizard 5,3 proc.).

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane