Coca-Cola Zero liderem rynku w swojej kategorii

Autor: portalspozywczy.pl 4 października 2010 20:35

Coca-Cola Zero została wprowadzona na polski rynek w kwietniu 2008 roku i w przeciągu niecałego roku przewyższyła ponad dwukrotnie planowany wynik sprzedaży.

- Dzięki skutecznemu połączeniu działań w różnych obszarach marketingu i komunikacji, udaje nam się konsekwentnie zwiększać obecność Coca-Cola Zero w kategorii napojów gazowanych typu „Cola" - light. Marka jest obecnie liderem tej kategorii z 21,6 proc. udziałem ilościowym - mówi Rafał Jakubowiak Marketing Manager z Coca-Cola Poland Services.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PiterArnett 2010-10-05 00:50:41

    Pijcie pijcie ta trucizne na zdrowie tylko nie placzcie za pare lat ze macie slepote cukrzce czy raka mozgu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane