REKLAMA
REKLAMA

Coca-Cola Zero liderem rynku w swojej kategorii

Autor: portalspozywczy.pl 4 października 2010 20:35

Coca-Cola Zero została wprowadzona na polski rynek w kwietniu 2008 roku i w przeciągu niecałego roku przewyższyła ponad dwukrotnie planowany wynik sprzedaży.

REKLAMA
- Dzięki skutecznemu połączeniu działań w różnych obszarach marketingu i komunikacji, udaje nam się konsekwentnie zwiększać obecność Coca-Cola Zero w kategorii napojów gazowanych typu „Cola" - light. Marka jest obecnie liderem tej kategorii z 21,6 proc. udziałem ilościowym - mówi Rafał Jakubowiak Marketing Manager z Coca-Cola Poland Services.
  • PiterArnett 2010-10-05 00:50:41

    Pijcie pijcie ta trucizne na zdrowie tylko nie placzcie za pare lat ze macie slepote cukrzce czy raka mozgu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA