Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5 proc. konsumentów

www.portalspozywczy.pl 12 października 2016 12:47

W latach 2010–2015 całkowita wartość sprzedaży detalicznej napojów gazowanych w Polsce malała, a skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) kształtował się na poziomie –0,2% – podaje raport KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.

Polak w ciągu roku kupuje 57 litrów napojów gazowanych – głównie typu cola. W 2015 roku właśnie ten segment miał 62% udziału w wartości sprzedaży napojów gazowanych. Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5% badanych.

Wybierając napoje gazowane, konsumenci najczęściej sięgają po produkty, które znają. 42% badanych deklaruje, że kupuje ten rodzaj produktów w dużych ilościach. Odpowiedzią na ten trend są duże opakowania oraz wielopaki wprowadzane do oferty przez producentów napojów gazowanych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane