Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5 proc. konsumentów

www.portalspozywczy.pl 12 października 2016 12:47

W latach 2010–2015 całkowita wartość sprzedaży detalicznej napojów gazowanych w Polsce malała, a skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) kształtował się na poziomie –0,2% – podaje raport KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.

Polak w ciągu roku kupuje 57 litrów napojów gazowanych – głównie typu cola. W 2015 roku właśnie ten segment miał 62% udziału w wartości sprzedaży napojów gazowanych. Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5% badanych.

Wybierając napoje gazowane, konsumenci najczęściej sięgają po produkty, które znają. 42% badanych deklaruje, że kupuje ten rodzaj produktów w dużych ilościach. Odpowiedzią na ten trend są duże opakowania oraz wielopaki wprowadzane do oferty przez producentów napojów gazowanych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane