REKLAMA
REKLAMA

Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5 proc. konsumentów

www.portalspozywczy.pl 12 października 2016 12:47

W latach 2010–2015 całkowita wartość sprzedaży detalicznej napojów gazowanych w Polsce malała, a skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) kształtował się na poziomie –0,2% – podaje raport KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.

REKLAMA

Polak w ciągu roku kupuje 57 litrów napojów gazowanych – głównie typu cola. W 2015 roku właśnie ten segment miał 62% udziału w wartości sprzedaży napojów gazowanych. Codziennie lub prawie codziennie napoje typu cola pije 5% badanych.

Wybierając napoje gazowane, konsumenci najczęściej sięgają po produkty, które znają. 42% badanych deklaruje, że kupuje ten rodzaj produktów w dużych ilościach. Odpowiedzią na ten trend są duże opakowania oraz wielopaki wprowadzane do oferty przez producentów napojów gazowanych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA