Cydr odciągnie konsumentów od wina?

Autor: Puls Biznesu 20 lipca 2015 13:59

Cydr może być traktowany przez konsumentów bardziej jako piwo, ale branża winiarska powinna pogodzić się z tym, że cydr może odciągać konsumentów od wina - podaje Puls Biznesu za raportem Rabobanku.

Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń ocenia na łamach Pulsu Biznesu, że dane zaprezentowane przez Rabobank to dobra wiadomość dla polskich producentów, ponieważ nasz kraj nie słynie z winogron, ale z jabłek. Jednak jego zdaniem na razie nie widać w Polsce większych przetasowań na rynku spowodowanych pojawieniem się cydru.

Globalnie, jak podaje Rabobank, cydr trafia i do kobiet, i do mężczyzn, zwłaszcza młodych. Ma więc przewagę nad piwowarami, którzy dopiero od niedawna przyznają, że przez lata zaniedbywali konsumentki. Puls Biznesu podaje, że realnie cały rynek cydru może urosnąć o znacznie więcej niż kilka procent - trudno jednak powiedzieć, czy kilkadziesiąt, czy kilkaset.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane