REKLAMA
REKLAMA

Cydr odciągnie konsumentów od wina?

Autor: Puls Biznesu 20 lipca 2015 13:59

Cydr może być traktowany przez konsumentów bardziej jako piwo, ale branża winiarska powinna pogodzić się z tym, że cydr może odciągać konsumentów od wina - podaje Puls Biznesu za raportem Rabobanku.

REKLAMA

Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń ocenia na łamach Pulsu Biznesu, że dane zaprezentowane przez Rabobank to dobra wiadomość dla polskich producentów, ponieważ nasz kraj nie słynie z winogron, ale z jabłek. Jednak jego zdaniem na razie nie widać w Polsce większych przetasowań na rynku spowodowanych pojawieniem się cydru.

Globalnie, jak podaje Rabobank, cydr trafia i do kobiet, i do mężczyzn, zwłaszcza młodych. Ma więc przewagę nad piwowarami, którzy dopiero od niedawna przyznają, że przez lata zaniedbywali konsumentki. Puls Biznesu podaje, że realnie cały rynek cydru może urosnąć o znacznie więcej niż kilka procent - trudno jednak powiedzieć, czy kilkadziesiąt, czy kilkaset.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA