Wtorek, 23 września 2014 r.
Jesteś tutaj:   Analiza rynku
pr  |  19-11-2012, 10:05
Druga odsłona kampanii internetowej BONDUELLE Puszki „na raz"
Ruszył drugi etap kampanii internetowej poświęconej małym puszkom BONDUELLE. Kontynuacja największej w tej kategorii warzyw promocji sprawia, że BONDUELLE jest najbardziej widoczną marką warzyw w Internecie.
W drugim etapie promocji puszek „na raz" BONDUELLE Polska, uruchomił obecność kontekstową. Kampania w formie niestandardowych formatów graficznych pojawiła się na portalach kulinarnych w sekcji o sałatkach: ugotuj.to, smaker.pl, wielkiezarcie.com i gotujmy.pl. Zaangażowano też internautów w dłuższe pozostanie z marką i produktami. Bloggerzy ze stron pozytywnakuchnia.pl, marta-gotuje.pl, bitedelite.pl zorganizowali konkursy z udziałem popularnych warzyw BONDUELLE.
BONDUELLE Polska także na własnych stronach realizuje przebojowe konkursy dla swoich konsumentów. Puszki „na raz" są bohaterkami konkursów zarówno na stronie www.przebojwowesalatki.pl jak i na Facebook'u. Klienci mogą wziąć udział w quizie o warzywach lub przebierać animki BONDUELLE i tworzyć własnoręcznie komiksy.
Kampania internetowa BONDUELLE Polska nadal prowadzona jest na Onecie, Gazecie i Interii.

 

WIĘCEJ INFORMACJI: Bonduelle RSS

POLECAMY W SERWISACH