Duże sklepy dostarczają na rynek co trzecią kartę kredytową

Autor: Gazeta Wyborcza 25 maja 2009 09:23

Już jedną trzecią wszystkich kart kredytowych, które mają Polacy bankowcy proponują klientom w sklepach i supermarketach, przy okazji zakupów - informuje Gazeta Wyborcza.

Wielkie sklepy Tesco, Leclerc i Carrefour - opanował Lukas Bank. Z kolei w Realu wciskają klientom karty Sygma Banku, Bank Millennium zaś wziął pod opiekę klientów delikatesów Piotr i Paweł - czytamy w Gazecie Wyborczej.

W sumie takich kart jest już ok. 4 mln. Zwykle dają  one w sklepach danej sieci niewielkie zniżki na zakupy lub są powiązane z możliwością zbierania punktów i ich wymieniania na nagrody. Ale mają z reguły gorsze warunki niż te oferowane bezpośrednio w banku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane