Dynamika w handlu spożywczym spadnie

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 4 grudnia 2009 10:40

Dynamika w handlu spożywczym spadnie

W Polsce jest przewidywany spadek dynamiki w handlu spożywczym. Według Deloitte zamiast dwucyfrowej dynamiki będzie jednocyfrowa wynosząca najwyżej 5-8 proc. - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

- Tylko dobrze przygotowane akcje, nastawione na niską cenę, pozwolą osiągnąć wzrost sprzedaży. Do okresu zakupów przedświątecznych przygotowaliśmy się od roku - mówi Michał Kubajek z Tesco Polska.
Z badań przeprowadzonych przez Deloitte wynika, że aż 61 proc. Polaków deklaruje wydanie w sklepach tyle samo lub nawet więcej pieniędzy niż w ubiegłym roku. Średnio wydatki na rodzinę mają sięgnąć 1,5 tys. zł. Jednak aż 28 proc. konsumentów przyznaje, że nastawia się wyłącznie na zakup towarów przecenionych.

To potwierdza słuszność przygotowanych przez sklepy akcji. Np. Carrefour już w listopadzie oferował za każde wydane 100 zł na zabawki kupon na zakupy w sieci o wartości 40 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane