REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor PIH o sprzedaży przed Wielkanocą

Autor: PAP 24 marca 2015 11:49

W okresie przed Wielkanocą sprzedaż będzie sezonowo rosła, zwłaszcza w przypadku produktów żywnościowych. Wzrosty związane ze świętami wielkanocnymi nie są co prawda tak wysokie jak w przypadku Bożego Narodzenia, ale jednak widoczne - zauważa Maciej Ptaszyński, dyrektor Polskiej Izby Handlu.

REKLAMA
- Jeśli chodzi o perspektywę średnioterminową, to warto zwrócić uwagę, że cały czas doświadczamy dość głębokiej deflacji, zatem dynamika rozwoju sprzedaży na pewno nie będzie bardzo wysoka. Niemniej, pozytywny trend wzrostowy w obszarze FMCG powinien zostać zachowany - prognozuje Maciej Ptaszyński.

Zdaniem eksperta sytuacja na Wschodzie pozostanie bez bezpośredniego wpływu na skalę sprzedaży detalicznej w Polsce i można być umiarkowanie optymistycznym w perspektywie końca 2015 r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA