REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor zarządzający Aryzta: Musimy przekonać do pieczywa młode pokolenie

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 17:33

- Musimy przekonać młodych, że dobra kromka chleba, czy bułka żytnia stanowią wartość. Jeżeli oni będą o tym przekonani to będzie nam zdecydowanie łatwiej odwrócić niekorzystny trend w postaci spadku spożycia pieczywa w Polsce - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.

REKLAMA

Statystyczny Polak spożywa obecnie ok. 46 kg pieczywa rocznie, czyli prawie dwa razy mniej niż pod koniec lat 90. Według Waldemara Topolskiego kluczem do zmiany tej sytuacji jest trafienie z przekazem do młodego pokolenia, które przestało widzieć w pieczywie zdrową i wartościową żywność.

- Dzisiaj jako przekąski dla młodzieży często proponuje się wyroby piekarniczopodobne, które nierzadko bywają najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a w przeciwieństwie do pełnowartościowych wyrobów piekarniczych nie stanowią elementu zbilansowanej diety - mówi.

Jak przekonuje Topolski sposobem na zmianę wizerunku pieczywa jest przeprowadzenie skutecznej kampanii informacyjnej, która rozwieje powstałe wokół niego mity.

- Jako Fundacja „Chleb to Zdrowie” przeprowadziliśmy kampanię internetową, w której dziecko i mężczyzna przekonywali różne grupy na zasadzie pytań i odpowiedzi. Wydaje mi się, że taki prosty przekaz, bez naukowych terminów i wypowiedzi dietetyków, jest w stanie trafić do konsumentów. Niestety, jedną kampanią nie nadrobimy tego, co straciliśmy przez ostatnie 15 lat. Natomiast nie ulega wątpliwości, że musimy działać w tym kierunku, bo inaczej skończymy na 40 kilogramach rocznie - mówi Topolski.

Zdaniem dyrektora Aryzta zdecydowane działania są potrzebne, bo rosnąca popularność niektórych kategorii pieczywa, np. jako składnika burgerów, to zbyt mało.

Całość na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA