Dyskonty przyczyniły się do wzrostu sprzedaży win

Autor: Rzeczpospolita 30 maja 2011 15:25

Dyskonty przyczyniły się do wzrostu sprzedaży win

W ubiegłym roku Polacy wydali na wina łącznie 1,8 mld zł, o 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. Wzrost to głównie zasługa dyskontów - podała Rzeczpospolita.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej, coraz większe znaczenie na polskim rynku wina odgrywają dyskonty. W 2010 r. sprzedały o prawie 42 proc.wina więcej niż przed rokiem.

Najczęściej wybieranymi winami w Polsce są wina kosztujące 20 - 30 zł za butelkę. Przypada na nie niemal jedna trzecia łącznych wydatków Polaków na wina.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane