Dzieci dużą siłą nabywczą dla rynku lodów

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 09:15

Sezon lodowy rozpoczął się w tym roku z dużym opóźnieniem. Obecnie minął jego półmetek. Widać kilka nowych tendencji. - Wyż demograficzny dzieci w wieku przedszkolnym to milion konsumentów, który współdecyduje o zakupie smakołyków - mówi Bogusław Kazimierz Kamiński, prezes zarządu Family Frost Polska.

Zdaniem prezesa Kamińskiego w tym sezonie do łask wróciły tak zwane lody figurkowe. - Najlepiej gdy przedstawiają figurki znane z bajek czy filmów. Ze względu na dość częste alergie dziecięce, między innymi na: białko mleka krowiego, orzechy, czy niektóre owoce - istotne jest wyraźne oznakowanie lodów i przygotowanie oferty lodowej również dla dzieci alergicznych. Ważna jest funkcjonalność samych lodów. Ich kształt, wielkość i gramatura powinny pozwalać dzieciom na samodzielną konsumpcję. Tutaj najlepiej sprzedają się wielopaki różnorodnych niewielkich lodów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane