Dzięki konkurencji sieci handlowe utrzymują ceny na rozsądnym poziomie

Autor: portalspozywczy.pl 19 listopada 2009 12:12

Znani producenci chcą mieć możliwość monitorowania marż w łańcuchu dostaw, dlatego umieszczają na opakowaniach swoich produktów cenę sugerowaną. Pomysł ministra rolnictwa dotyczący monitorowania cen w łańcuchu dostaw, wydaje się ciekawy, ale też bardzo trudny do realizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Nowakowski, prezes Makaronów Polskich.

- Jeśli pomysł ministra wszedłby w życie na naszym produkcie musiałaby pojawić się cena mąki, pszenicy, cena sprzedaży produktu do dystrybutora, do sklepu - mówi Paweł Nowakowski. Jego zdaniem jest to nierealne.

- Wprowadzając produkty na rynek staramy się, by były one oferowane na racjonalnym poziomie cenowym. Wydaje mi się, że rynek na którym działamy jest na tyle konkurencyjny, że istnieje tu dosyć dobra rynkowa kontrola cen - mówi Paweł Nowakowski.
Jego zdaniem jest to spowodowane tym, że sieci handlowe, mimo silnej konsolidacji, nadal mocno ze soba rywalizują i nie chcąc zrażać do siebie klientów oferują ceny na rozsądnym poziomie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane