Ekspert: Widać dynamiczny rozwój kategorii alkoholi kolorowych

Autor: portalspozywczy.pl 20 grudnia 2011 12:11

- Od kilku lat na polskim rynku widać dynamiczny rozwój kategorii alkoholi kolorowych, w tym whisky, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Rok 2010 przyniósł wzrost sprzedaży na poziomie 31 proc. Taka tendencja dobrze rokuje na przyszłość - mówi Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager w firmie Brown-Forman Polska, do której należy marka szkockiej whisky The Famous Grouse.

Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager w firmie Brown-Forman Polska, do której należy marka szkockiej whisky The Famous Grouse
Według przedstawicielki Brown-Forman Polska kolejna fala spowolnienia gospodarczego nie będzie miała większego wpływu na sprzedaż whisky w naszym kraju.

- Pierwsza faza kryzysu, która dotarła do Polski w 2009 roku, nie wpłynęła znacząco na spadek sprzedaży. Wręcz przeciwnie - odnotowano 10 proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Stąd też whisky, nawet przy prognozowanym spowolnieniu gospodarczym, to produkt dobrze rokujący, który będzie cieszył się zainteresowaniem zarówno wśród nowych odbiorców, jak i lojalnych konsumentów - wyjaśnia Katarzyna Rzepecka.

I dodaje, że perspektywy dla rynku whisky w Polsce są bardzo obiecujące. - Patrząc w przyszłość, można prognozować, że trendy rosnące będą się utrzymywać, nawet biorąc pod uwagę falę spowolnienia gospodarczego. Możliwy jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4228

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane