FoodCare: Okres świąt generuje ponad połowę rocznej sprzedaży dodatków do ciast

Autor: pr, dlahandlu.pl 22 marca 2016 09:57

Firma FoodCare, producent marki Gellwe, przyznaje, że okres Wielkanocy i Bożego Narodzenia generuje ponad połowę rocznej sprzedaży cukru waniliowego i proszku do pieczenia marki Gellwe. W samym sezonie wielkanocnym FoodCare od kilku lat sprzedaje co roku ponad 23 mln opakowań cukru waniliowego i proszku do pieczenia marki Gellwe.

– W okresie wielkanocnym zdecydowanie wzrasta sprzedaż dodatków do pieczenia Gellwe  takich jak m.in. proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, aromaty, kremy do ciast czy  dodatki dekoracyjne, a wśród nich dotyczy to przede wszystkim bitej śmietany i polew. Mimo rosnącej popularności samodzielnych wypieków, wciąż obserwujemy także duże zainteresowanie gotowymi mieszankami do ciast. Po te produkty sięgają głównie osoby, które lubią tradycyjne polskie wypieki, ale preferują proste rozwiązania, dzięki którym oszczędzają czas – mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.

Należąca do firmy FoodCare marka Gellwe jest jednym z kluczowych graczy na rynku dodatków do ciast.

- Być może za wcześnie na ogłoszenie renesansu polskich wypieków, ale niewątpliwie Polacy lubią spędzać czas w kuchni, a moda na gotowanie i pieczenie dociera do coraz większej liczby osób dodaje przedstawicielka firmy.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane