GfK Polonia: Marki własne to 18 proc. rynku FMCG

Autor: Rzeczpospolita 29 maja 2009 09:53

Jak wynika z danych firmy GfK Polonia za 18 proc. rynku FMCG (produkty spożywcze i chemiczne) odpowiadają już w naszym kraju produkty marki własnej, a w ciągu roku ich udziały zwiększyły się o 2 pkt proc. - podaje Rzeczpospolita.

Jak zauważa gazeta, nadal jest to jednak bardzo mało w porównaniu z innymi krajami europejskimi - w Szwajcarii przekraczają nawet 50 proc.

- Segment marek własnych ma w Polsce nadal duży potencjał wzrostu. Bardzo szybko doganiamy średnią unijną. Dla firm spożywczych wejście w tą niszę może być szansą na przetrwanie w kryzysie - mówi Rzeczpospolitej Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane