Grupa Ambra: Udział dyskontów w rosnącej sprzedaży win będzie spadał

www.portalspozywczy.pl 28 maja 2015 11:17

Rynek wina w Polsce będzie rósł w tempie około 5 proc. rocznie, a udział sieci dyskontowych w dynamice wzrostu będzie spadał – ocenia zarząd Grupy Ambra, producenta i dystrybutora win.

- Rynek wina będzie średnioterminowo rósł w skali ok. 5 proc. rocznie. Oczekujemy spadku udziału sieci dyskontowych w dynamice wzrostu, w szczególności na korzyść mniejszych sklepów – informuje zarząd Grupy Ambra.

- Potencjał do zagospodarowania widzimy również w zmieniających się potrzebach konsumentów napojów niskoalkoholowych, zwłaszcza piw, poszukujących autentycznych alternatyw - dodaje.

- Rynek wydatków alkoholowych będzie więc nadal nacechowany dużą zmiennością, a główne trendy zachowań konsumenckich powinny wspierać pozycję rynkową naszej Grupy – ocenia zarząd Grupy Ambra.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane