Grupa Kolporter bliżej sprzedaży 900 salonów prasowych

Autor: PAP 11 września 2009 09:35

Grupa Kolporter, która szuka branżowego lub finansowego inwestora dla sieci 900 saloników prasowych, spodziewa się pierwszych ofert od zainteresowanych w ciągu około miesiąca - poinformował PAP Maciej Topolski, rzecznik Grupy Kolporter.


Na przełomie sierpnia i września bank inwestycyjny Trigon, który jest naszym doradcą w tym procesie poszukiwania inwestora rozesłał do potencjalnych zainteresowanych zarówno z sektora finansowego jak i inwestorów branżowych pakiet wstępnych informacji dotyczących saloników prasowych - powiedział PAP Topolski.
"Trudno mówić o dalszym szczegółowym kalendarzu, dlatego, że nie narzucamy sobie sztywnego terminu zawarcia transakcji, czy to dokapitalizowania tej sieci i wejścia kapitałowego jakiegoś partnera zewnętrznego, czy też sprzedaży tej sieci, bo wszystko zależy od tego, jakie będzie zainteresowanie i jakie będą oferty" - dodał.

Sieć saloników prasowych Kolportera sprzedaje m.in. prasę, papierosy, prepaidy, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz oferuje klientom usługi dodatkowe: lotto i opłatę domowych rachunków.

Udział Kolportera w rynku dystrybucji prasy wyniósł na początku 2009 roku według Izby Wydawców Prasy 40,85 proc., a według samej spółki wynosi ok. 46 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane