Grupa Żywiec chce zwiększyć zyski dzięki plasitkowej butelce

Autor: Puls Biznesu 12 czerwca 2009 09:41

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwo w plastikowych butelkach. Czy to oznacza, że Żywiec znalazł patent na wzrost sprzedaży w czasach kryzysu? - pyta "Puls Biznesu".

Grupa Żywiec przygotowała tajną broń w postaci półtoralitrowej megabutelki z plastiku. W takich opakowaniach będzie sprzedawać piwo marki Warka. Do tej pory nikt w Polsce takiej sztuki z markowym piwem jeszcze nie próbował.

Grupa Żywiec podaje, że na europejskim rynku w ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż piwa w plastikowych butelkach wzrosła z 10 do ponad 70 mln hektolitrów, podczas gdy sprzedaż piwa w innych opakowaniach wzrosła tylko nieznacznie - zaznacza "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane