REKLAMA
REKLAMA

Grupa Żywiec chce zwiększyć zyski dzięki plasitkowej butelce

Autor: Puls Biznesu 12 czerwca 2009 09:41

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwo w plastikowych butelkach. Czy to oznacza, że Żywiec znalazł patent na wzrost sprzedaży w czasach kryzysu? - pyta "Puls Biznesu".

REKLAMA

Grupa Żywiec przygotowała tajną broń w postaci półtoralitrowej megabutelki z plastiku. W takich opakowaniach będzie sprzedawać piwo marki Warka. Do tej pory nikt w Polsce takiej sztuki z markowym piwem jeszcze nie próbował.

Grupa Żywiec podaje, że na europejskim rynku w ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż piwa w plastikowych butelkach wzrosła z 10 do ponad 70 mln hektolitrów, podczas gdy sprzedaż piwa w innych opakowaniach wzrosła tylko nieznacznie - zaznacza "PB".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA