Heinz i Agros Nova razem mają ponad połowę rynku keczupów w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 13 kwietnia 2010 16:44

 Heinz i Agros Nova razem mają ponad połowę rynku keczupów w Polsce

Według danych AC Nielsen liderem polskiego rynku keczupów w 2009 r. była spółka Heinz, która kontrolowała 28,6 proc. tego rynku. Zaraz za nią znalazła się Agros Nova, której wartościowe udziały w tym rynku firma badawcza oszacowała na 26,6 proc.

Trzecie miejsce na podium jeśli chodzi o wartościowy udział w polskim rynku keczupów zajęła w 2009 r. spółka Unilever.

Pozostałe marki kontrolują 10,5 proc. tego rynku, spółka Dawtona ma 6,6 proc. udział. Marki własne keczupów stanowią w całym tym segmencie 6 proc.

  • madzik 2010-05-05 22:14:07

    Z tego co mi wiadomo to firma Agros Nova nie ma w swoim portfolio ketchupów...

  • madzik 2010-05-05 22:13:17

    Z tego co mi wiadomo to firma Agros Nova nie ma w swoim portfolio ketchupów...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane