Hellena liderem w handlu tradycyjnym

Autor: portalspozywczy.pl 24 września 2009 15:37

Marka Hellena, należąca do grupy Jutrzenka Holding, powoli odbudowuje wizerunek. Firma chwali się znaczącym wzrostem sprzedaży i zwiększeniem udziałów w rynku.

Sprzedaż napojów niegazowanych Helleny wzrosła do poziomu w 4,6 proc. udziałów w całym rynku. 

W kategorii oranżad firma jest nadal niekwestionowanym liderem w Polsce. W mijającym sezonie osiągnęła poziom 27% udziałów w rynku polskim w ujęciu wartościowym, a 12,8% w ujęciu ilościowym. Jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko handel tradycyjny to Hellena jest liderem zarówno w ujęciu jakościowym (28,4%) i ilościowym (18,9%).

Mimo kryzysu w mijającym sezonie Hellena wprowadziła nowe produkty: wody smakowe Hellena AQUA, linię napojów niegazowanych, którą spółka kategoryzuje jako premium - Hellena PERFECT a także napój Lemoniada.
Hellena dokonała także liftingu etykiet większości swoich napojów. Z produktów wyeliminowano również sztuczne substancje słodzące. Spółka wierzy, że takie zmiany sprawiły, iż napoje Helleny zaczęły być lepiej postrzegane na wszystkich szczeblach dystrybucji i w oczach samych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane