Herbaty czarne są w niewielkim stopniu podatne na nowe trendy

Autor: portalspozywczy.pl 8 kwietnia 2011 11:31

Herbaty czarne są w niewielkim stopniu podatne na nowe trendy

Rynek herbat aromatyzowanych ma duże szanse na rozwój, szczególnie ze względu na silnie kształtujące się nowe trendy w preferencji smakowej konsumentów. Analiza ilościowych udziałów segmentu herbat czarnych aromatyzowanych w rynku w roku 2010 wskazuje na tendencję wzrostową - mówi Weronika Danowska, specjalista ds. badań i rozwoju Posti.

Nasza rozmówczyni powołuje się na badania Nielsena, które pokazują, że najpopularniejszymi herbatami w Polsce są herbaty czarne. Segment ten zajmuje aż 60 proc. udziałów ilościowych w rynku. Dalej z kolei plasują się herbaty owocowe (11 proc.), czarne Earl Grey (9 proc.) oraz zielone (8 proc.).

Czytaj więcej w artykule: Ekspert Posti: Rynek herbat aromatyzowanych ma spory potencjał, jednak ponad połowę rynku ma wciąż herbata czarna
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane