Hoop Polska: 2013 rok nie był zły dla rynku napojów

www.portalspozywczy.pl 12 grudnia 2013 12:35

Rok 2013 nie był zły dla rynku napojów - mieliśmy w miarę udane lato. Oczywiście 2012 był lepszy ze względu na duże wydarzenie sportowe, które wspomogło konsumpcję - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska Sp. z o.o.

ak komentuje Patrycja Giurko, Polaków nie przybywa, rynek ma swoją wyporność, w związku z tym, rynek napojowy jako całość nie będzie rósł drastycznie. - Jedynie mogą następować przepływy między kategoriami, lub wyrosnąć nowe kategorie, kosztem obecnych, np. napoje funkcjonalne - dodaje.

Mimo, iż mamy już połowę grudnia, dla Hoop Polska rok się jeszcze nie skończył. - Koniec roku, święta, Sylwester do drugi ważny sezon dla naszej firmy - mówi przedstawcielka firmy.

Nie chce jednak oceniać bieżącej sytuacji dla spółki. - O planach będziemy informować na bieżąco. Jeśli chodzi o wyniki, to będą publikowane jak zawsze w raporcie giełdowym, wcześniej nie możemy dzielić się takimi informacjami - podsumowuje.

Przypomnijmy, dziewięć miesięcy br. było dobre dla Grupy Kofola, która jest właścicielem spółki Hoop Polska. Po trzech kwartałach skonsolidowane przychody wyniosły 778 mln złotych i były o 2 proc. niższe niż przed rokiem. Zaraportowany zysk operacyjny wyniósł 52,1 mln złotych wobec 55,2 mln złotych przed rokiem, a zaraportowany zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł 31,8 mln złotych wobec 30,5 mln złotych przed rokiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane