Hoop sprzedaje więcej Hoop Coli

Autor: portalspozywczy.pl 10 września 2009 09:34

Hoop sprzedaje więcej Hoop Coli

Marka Hoop Cola, będąca trzecią marką coli na polskim rynku wg Nielsen osiągnęła w okresie MAT JUN 2009 najwyższą dynamikę wzrostu wartościowo w kategorii wynoszącą blisko 20 proc.

W drugim kwartale 2009 roku wskaźnik znajomości spontanicznej dla marki Hoop Cola wzrósł o 12 punktów procentowych osiągając 45 proc.
- Te są konsekwencją podjętych przez nas działań i wykorzystania rad naszych konsumentów. W tym roku marka Hoop Cola przeszła duże przeobrażenia. Zmieniliśmy logo, etykietę oraz butelkę. Nowy wizerunek powstał w wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych przez nas w drugiej połowie 2008 roku - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska
Hoop Polska (grupa Kofola S.A.) jest trzecim graczem na rynku napojów gazowanych typu "cola" z udziałami wolumenowymi na poziomie 10,1 proc. (MAT JUN 2009). Pierwsza trójka producentów odpowiedzialna jest za sprzedaż blisko 70 proc. kategorii.

Grupą docelową marki Hoop Cola są osoby w wieku od 18-39 lat (core target 18-24 lata), mieszkające w mieście.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane