PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Hortex: Mrożonki coraz lepiej postrzegane przez Polaków

Autor: Hortex 16 listopada 2016 14:36

Ilościowo mrożone warzywa i owoce to największa kategoria produktów mrożonych stanowiąca ponad 30 procent całości rynku. Sezon na mrożone warzywa i owoce przypada na okres od listopada do kwietnia. Blisko 70 proc. gospodarstw domowych w Polsce używa mrożonych owoców i warzyw w przygotowywaniu posiłków.

REKLAMA

Na przestrzeni ostatniego roku rynek mrożonych warzyw i owoców wzrósł o kilka procent - 5,8 proc. ilościowo oraz 7,4 proc. wartościowo. Wzrost dotyczył wszystkich segmentów. Najszybciej (w tempie dwucyfrowym) wzrósł największy segment – mieszanek warzywnych oraz najmniejszy segment - owoców. Wartość rynku wyniosła blisko 770 mln zł przy sprzedaży ponad 92 mln kg. 

Na rynku ffv Hortex ma bardzo silną pozycję. Jego udziały wynoszą blisko 40 proc. (38,4 proc.) wartościowo i 30 proc.(29,4 proc.) ilościowo.
Rynek mrożonych warzyw i owoców dzielimy na kilka segmentów: mieszanki warzywne, warzywa na patelnię, warzywa solo, zupy, owoce, dania gotowe.

Hortex od kilku lat prowadzi kampanię edukacyjną, której celem jest przekonanie konsumentów do walorów mrożonych warzyw i owoców. Firma buduje pozytywny wizerunek kategorii. Przekonanie wśród dorosłych Polaków o tym, że mrożone warzywa i owoce nie zawierają sztucznych dodatków wzrosło o 20 procent w ciągu ostatnich 4 lat. Wzrasta również przekonanie o tym, że mrożonki nie odstępują od świeżych warzyw i owoców pod względem zawartości witamin i minerałów.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA