REKLAMA
REKLAMA

IERiGŻ: Konsumenci stracili zaufanie do warzyw

Autor: portalspozywczy.pl 1 czerwca 2011 11:50

- To duży problem nie tylko dla Hiszpanii ale dla producentów rolnych w całej Europie. Dotyczy to również naszego kraju. Wyraźnie widać, że polscy konsumenci najpewniej ze względu na blokadę psychiczną ograniczają spożycie warzyw - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Bożena Nosecka, ekspert z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.

REKLAMA
- Poszkodowani są głównie hiszpańscy rolnicy, którzy stracili mnóstwo pieniędzy i nadal tracą, mimo, że informacja, że źródłem zakażenia są owoce pochodzące z tego kraju okazała się nieprawdziwa. Jednak zaufanie klientów bardzo łatwo można stracić, gorzej jest z odzyskaniem go. Teraz ciężko będzie nagle przekonać przerażonych konsumentów, żeby jednak jeśli hiszpańskie warzywa - mówi Bożena Nosecka.

Skalę strat na razie jest ciężko oszacować, wiadomo jednak, że będą ogromne. Co mogą zrobić polscy producenci, żeby nie stracić wszystkich konsumentów? - Niewiele mogą zrobić, ale powinni promować swoje warzywa jako zdrowe, bo wyprodukowane w Polsce. Myślę, że psychoza się skończy jak media przestaną podsycać niepokój - mówi Bożena Nosecka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA