REKLAMA
REKLAMA

Intermarche chce generować 30 proc. obrotów ze sprzedaży produktów pod marką własną

Autor: portalspozywczy.pl 11 września 2009 12:37

- Tylko od początku tego roku wynik związany z marką własną poprawiliśmy o 2 proc., co było celem do osiągnięcia na koniec 2009 r. - mówi Philippe Jammes, dyrektor generalny spółki ITM Polska, która zarządza w Polsce sieciami i sklepów Intermarche i Bricomarche.

REKLAMA
Obecnie marka własna stanowi około 12 proc. sprzedaży sklepów Intermarche. Jednak obecna sytuacja gospodarcza spowodowała, że liczba tego typu produktów na półkach sieci szybko się zwiększa. - Docelowo chcemy, aby marka własna wypracowywała ponad 30 proc. obrotu - wyjaśnia dyrektor.
Nie chce jednak prognozować kiedy sieci uda się osiągnąć taki poziom. Pewne jest, że tego roczny wzrost będzie imponujący. W ciągu ostatnich lat udział marki własnej w asortymencie sieci rósł o ok. 2 proc. rocznie. - W tym roku 2 proc. osiągnęliśmy po trzech miesiącach, zatem zapowiada się, że bieżący rok będzie rekordowy - wyjaśnia Philippe Jammes.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA