PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Intermarche notuje 4 proc. wzrost sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 19 marca 2010 14:29

Intermarche notuje 4 proc. wzrost sprzedaży

W 2009 roku Grupa Muszkieterów, do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród" Bricomarché osiągnęła w Polsce rekordowy obrót równy 3,2 mld złotych, odnotowując tym samym 14 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Na rekordowe wyniki Grupy zapracowały obie marki Muszkieterów obecne na polskim rynku - sieć sklepów spożywczych Intermarché zamknęła 2009 rok z wynikiem 2,61 mld złotych obrotu, co stanowi 11 proc. wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym natomiast jej udziały w rynku supermarketów przekroczyły 15 proc. - Jeżeli wziąć pod uwagę współczynnik mierzony na stałej liczbie sklepów to obrót Intermarche wzrósł o 4 proc. podczas gdy segment supermarketów odnotował spadek na poziomie - 6,5 proc. - mówi Marek Feruga, prezes Grupy. Liczba sklepów pod tym szyldem powiększyła się o 13 nowych punktów sprzedaży.

Polska ma znaczący, 25 proc. udział w rozwoju Grupy na rynkach europejskich, gdzie obroty poza Francją w 2009 r. wyniosły 3,6 miliarda euro.

- W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 27 nowych punktów sprzedaży, co stanowi największy przyrost spośród wszystkich krajów europejskich, w których Muszkieterowie prowadzą działalność - mówi Marek Feruga, prezes Grupy. Obecnie Polska ze 145 sklepami działającymi pod szyldem Intermarché i 70 Bricomarché jest trzecim rynkiem dla Grupy Muszkieterów pod względem wielkości sieci, zaraz po Francji i Portugalii. W Polsce Grupa Muszkieterów utrzymuje się w pierwszej dziesiątce największych sieci handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane