REKLAMA
REKLAMA

Klienci chcą zdrowej żywności, rośnie moda na slow food

Autor: Puls Biznesu 22 sierpnia 2015 11:04

Taniej jest produkować jedzenie ze sztucznych konserwantów i barwników niż z naturalnych składników. Jednak coraz więcej klientów od tego odchodzi - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

Slow Food to ruch, który zawiązał się we Włoszech w latach 80. ubiegłego wieku. Inicjatywa przekształciła się w organizację o międzynarodowym zasięgu. W Polsce działa jako stowarzyszenie Slow Food Polska i chroni oryginalność lokalnych receptur i smaków oraz jakość produktów spożywczych.

Stowarzyszenie skupia osoby, które promują naturalne jedzenie. Jacek Szklarek, prezes Slow Food Polska, twierdzi, że niska cena i przyspieszony czas produkcji wymusiły obniżenie jakości pożywienia.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA