Klienci szukają nowych smaków napoi

Autor: portalspożywczy.pl 28 października 2009 10:30

Klienci będą kupować coraz więcej napojów. O nowych smakach i innowacyjnych składach. - Najszybciej rozwijają się napoje niegazowane. Jest to kategoria, która umożliwia największą innowacyjność - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kurpisz, prezes Hortex Holding. Firma będzie rozwijała m.in. dział napojów dla dzieci.

- W tej chwili kategoria klasycznych, 100-proc. soków rośnie relatywnie wolno. Trudno coś spektakularnego wymyślić w odniesieniu do 100-proc. soków, gdzie jest skończona liczba smaków. Natomiast napoje umożliwiają dużo większą kreatywność wprowadzania nowości - zauważa Tomasz Kurpisz.

Prezes przewiduje, że rozwój tego segmentu będzie trendem, który się w najbliższych latach utrzyma. Kategoria soków, nektarów i napojów niegazowanych w Polsce rośnie w tempie kilku procent rocznie. - Jesteśmy w stanie rosnąć razem z rynkiem. Jest on, pomijając marki własne sieci, zdominowany przez trzech graczy: 34 proc. ma Maspex, Hortex obejmuje 15 proc. rynku, Agros Nova zaś - 11 proc. Firmy te łącznie reprezentują blisko 90 proc. rynku brandowego - wyjaśnia prezes Horteksu.
Podkreśla, że jego firma stara się jednak rozwijać całe portfolio. Nie kładzie szczególnego nacisku na żaden z produktów. - Zdajemy sobie sprawę z tego, że aby mieć ofertę atrakcyjną dla konsumentów trzeba być obecnym we wszystkich segmentach. Jest to także oferta interesująca dla naszych dystrybutorów - oferujemy im spektrum tego, co jest im potrzebne do tego, by dobrze funkcjonować na rynku - mówi prezes Kurpisz. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane