REKLAMA
REKLAMA

Kobiety chętniej sięgają po nowe produkty spożywcze

www.portalspozywczy.pl 23 października 2015 18:40

- Kobieta nieporównywalnie chętniej sięgnie po nowy produkt spożywczy ponieważ zawsze jest otwarta na to, żeby w swoim domu (rodzinie) coś udoskonalić. Dla niej „projekt rodzina”, w przeciwieństwie do mężczyzny nigdy nie jest zamknięty - wskazuje Grzegorz Wierchowiec, kierownik ds. badań i analiz Lowe Media.

REKLAMA

Przeprowadzone przez Lowe Media badanie Ethnomedia V pokazały, że kobiety w przeciwieństwie do panów są „multizadaniowe”, dzięki temu mają nieporównywalnie większą świadomość potrzeb swoich domowników i „swojej drugiej połowy” niż mężczyźni.

- Gdy na liście zakupowej przygotowanej przez kobietę, z którą mężczyźni idą po zakupy jest napisane np. „czekolada”, to stojąc przed półką - która ku ich zaskoczeniu oferuje niewyobrażalny wcześniej dla nich wybór – zdezorientowani dzwonią do partnerki z pytaniem: „…ale którą?” lub sfrustrowani sięgają po tę, którą sami lubią najbardziej – mówi Grzegorz Wierchowiec.

Ponadto, Ethnomedia V i Ethnomedia VI pokazały, że kobiety lubią nowości, a mężczyźni poruszają się przede wszystkim znanymi sobie ścieżkami i powtarzają te same wybory.

- Kobiety ponadto nie mają problemów z nowymi sklepami, do których zdarza im się trafić. Błądzenie wśród półek to dla nich okazja do odkrywania nowego. Dla mężczyzn, którzy w ramach badania Ethnomedia VI mieli wykonać zadanie zakupowe (zakupy wg przygotowanej przez kobietę listy) w nieznanym im wcześniej hipermarkecie, było to naprawdę wielkie wyzwanie oraz źródło nieustającej irytacji - dodaje. 

Ethnomedia V to badania przeprowadzone przez Lowe Media w połowie 2012 roku, a Ethnomedia VI – w połowie 2014 roku. 

Więcej na portalspozywczy.pl 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA