Kobiety decydują o produktach, które trafią do koszyka

Autor: pr 30 listopada 2011 14:17

Z raportu "Płeć konsumenta w marketingu" wynika, iż około 62 proc. kobiet w gospodarstwach domowych, odpowiada za robienie zakupów. Decydują o niemalże 80 proc. produktów, które zostaną zakupione do domów.

Kobiety konsumentki o wiele częściej wymieniają między sobą uwagi o produkcie, co pozwala im szybko wyłapać wady produktu. Klientki poszukują produktów wysokiej jakości, łączących w sobie wiele użytecznych funkcji z przystępną ceną. Marketing szeptany i doświadczenie w użyciu produktu są dla kobiet bardzo istotne, bo bezpośrednio wpływają na jakość ich codziennego życia.

Jeżeli chodzi o codzienne zakupy, kobiety są znawczyniami rynku i decydują o zakupach produktów codziennego użytku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane