Konsumenci mają wpływ na nowości asortymentowe

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2016 13:29

Agnieszka Perliceusz, product manager Pamapolu podkreśla, że wpływ na decyzję o wprowadzeniu nowości asortymentowych mają najnowsze trendy konsumenckie – smart shopping i convenience. Konsumenci są coraz bardziej wyedukowani i świadomi własnych decyzji zakupowych. Między innymi na tym fakcie opiera się idea smart shoppingu, który polega na efektywnym kupowaniu.

 – Chodzi o to, by osiągnąć jak najlepszy stosunek jakości do ceny, a więc nabywać produkty wysokiej jakości w najkorzystniejszej cenie. Bardzo istotne jest podejmowanie przemyślanych decyzji, dzięki którym można zaoszczędzić czas i pieniądze – tłumaczy Perliceusz. W tę ideę świetnie wpisuje się trend convenience, gdyż coraz więcej konsumentów oczekuje wygodnych i szybkich rozwiązań, które pójdą w parze z wysoką jakością.

– Trend convenience mocno się rozwija, gdyż sprzyja mu wiele czynników. Zmniejsza się wielkość gospodarstw domowych przy równoczesnym wzroście dochodów, co powoduje podwyższenie standardów życia, większe oczekiwania i aspiracje. To sprzyja kategorii dań gotowych, ponieważ są one szybkim i wygodnym sposobem na obiad. Wprowadzenie innowacji asortymentowych zawsze powoduje ożywienie w kategorii, a konsumenci poszukują nowych inspiracji, rozwiązań i smaków – dodaje Agnieszka Perliceusz. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane