Konsumenci nie rezygnują z zakupów żywnościowych przed Świętami

Autor: Puls Biznesu 26 listopada 2009 09:52

Powoli zaczyna się sezon świątecznych zakupów. W tym roku przez spowolnienie trudno liczyć na rekordowe zyski, jednak popyt, szczególnie na żywność, według szacunków ma być wyższy niż rok temu. A jest o co walczyć, bo w ubiegłym roku na świąteczne zakupy Polacy wydali 20 mld zł - informuje Puls Biznesu.

Jerzy Mazgaj, prezes Almy, przyznaje, że sprzedaż artykułów spożywczych w zarządzanej przez niego sieci w tegorocznym okresie przedświątecznym wygląda lepiej niż rok temu. Jednak już towary przemysłowe sprzedają się gorzej. Jego zdaniem konsumenci nie chcąc rezygnować z kupowania żywności, rezygnują z zakupów ubrań i biżuterii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane