REKLAMA
REKLAMA

Konsumenci nie ufają producentom żywności

www.portalspozywczy.pl 11 lutego 2013 09:10

Tylko co trzecia osoba ufa deklaracjom producentów żywności - wynika z badania przeprowadzonego przez ACNielsen.

REKLAMA
Badanie internetowe przeprowadzone przez firmę Nielsen w roku 2011 dotyczące nawyków żywieniowych mieszkańców 56 krajów wskazuje, że konsumenci są bardzo sceptyczni zarówno wobec informacji o wartościach odżywczych jak i oznaczeń sklepowych typu "obniżona zawartość tłuszczu", czy "żywność naturalna", "żywność ekologiczna".

W największym stopniu konsumenci wierzą informacjom dotyczącym zawartości kalorii, witamin i tłuszczu, natomiast za niejasne respondenci uznali deklaracje producentów na temat pozytywnego wpływu na pracę serca oraz naturalności produktu.

Polacy na tle przeciętnego Europejczyka darzą większym zaufaniem dane znajdujące się na etykietach produktów spożywczych - aż 39 proc. z Polaków wierzy, że informacje dotyczące wartości kalorycznych są prawdziwe. Natomiast podobnie jak w Europie i na świecie najmniej godnymi zaufania w oczach Polaków są oznaczenia świadczące o naturalnym pochodzeniu produktu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA